Известие

Collapse
No announcement yet.

Дали е стрещнала буталата с клапаните ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дали е стрещнала буталата с клапаните ?

    Вчера както си карах изведнъж нещо изчатка все едно е паднало гърнето , колата угасна . Свалих капака на ангренажния ремък и върху най-долното зъбно колело имаше пластмасови частички предполагам от облицовката на ролката . Въпроса ми е дали е срещнала буталата с клапаните и евентуално колко може да струва ремонта ? . Преди около месец ми сменяха ремонтния комплект на вариатора дали не са прецакали нещата още тогава .
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S Selespeed '99
    EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S '98

  • #2
    Забравих да напиша че колата е Алфа 145 1.6 T.S
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S Selespeed '99
    EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S '98

    Comment


    • #3
      Re: Дали е стрещнала буталата с клапаните ?

      Първоначално публикувано от Hokum
      Вчера както си карах изведнъж нещо изчатка все едно е паднало гърнето , колата угасна . Свалих капака на ангренажния ремък и върху най-долното зъбно колело имаше пластмасови частички предполагам от облицовката на ролката . Въпроса ми е дали е срещнала буталата с клапаните и евентуално колко може да струва ремонта ? . Преди около месец ми сменяха ремонтния комплект на вариатора дали не са прецакали нещата още тогава .
      Ако се е скъсал ремака криви клапани,има голяма вероятност при ремонта на вариатора да не са зглобили нещо като хората
      RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
      0899832271 Сашо

      Comment


      • #4
        ми среща може и да е имало, зависи при какви обороти ти се е случило това.
        а щом са ти правили ремонт на вариатора, според мен най- вероятно не са зацепили ремъка като хората.
        sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          Супер Гадно И според мен има връзка с предната намеса. Аз от "майстори" вече много се плаша. Доста съм настрадал от ОЛИГОФРЕНИ Когато се наложи нещо... направо ми се реве. Не за сумата по ремонта а за това, че какво пак ще ми развалят до като правят въпросното
          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
          sigpic
          ROVER 200 RF 2.0TDI

          Comment


          • #6
            Днес свалихме главата , измъчи ни една гадна планка която е отзад на инжекциона и за да я махнеш триабва да разкачиш генерацията отпред . Добрата новина е че няма подбити клапани
            Alfa Romeo 156 2.0 T.S Selespeed '99
            EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S '98

            Comment


            • #7
              Буталата са изпразнени,това те е спасило
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #8
                Абе ако е при по-високи обороти и да се скъса ремък...няма празни бутала, дето да спасят клапаните
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Hokum
                  Днес свалихме главата , измъчи ни една гадна планка която е отзад на инжекциона и за да я махнеш триабва да разкачиш генерацията отпред . Добрата новина е че няма подбити клапани
                  Е от какъв зор я свалихте тая глава.Първо се замерва компресията,зацепваш ремъка въртиш на ръка и ако нещо заяжда чак тогава,но все пак е хубаво че няма среща

                  А това че буталата са изпразнени значи ли ,че има защита

                  Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                  Comment


                  • #10
                    Ако нямаше смисъл буталата щяха да са равни и да има повече мощ.При 33 също са изпразнени,но за да има определен обем докато при Twin Spark с ремък буталата са изпразнени на определени места и точно това е спасило колегата от "среща"
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mitaka_cs1991
                      Ако нямаше смисъл буталата щяха да са равни и да има повече мощ.При 33 също са изпразнени,но за да има определен обем докато при Twin Spark с ремък буталата са изпразнени на определени места и точно това е спасило колегата от "среща"
                      На моята 33-ка 1.3 са с гладки чела(почти),но имах случей със скъсан ремък(на Imola) без да има каквито и да е щети(късмет),но на брат ми на Ауди B4 купе 2.0 16V въпреки засека на буталата 8 клапана станаха на макарони,съответно и техните водачи(пак късмет щото при 130км/ч можеше и дупка в буталото да има)

                      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                      Comment


                      • #12
                        Движех се с около 30 км /ч , а самите бутала отгоре имат изрязани легла .
                        Alfa Romeo 156 2.0 T.S Selespeed '99
                        EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S '98

                        Comment


                        • #13
                          Резултата от срещата е следния: 1ц-0, 2ц-0, 3ц-7, 4ц-1 компресия,няма среща без последствия
                          RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                          0899832271 Сашо

                          Comment


                          • #14
                            Няма среща - Няма проблеми Затова сменяйте ремъци и ролки и не пестете пари поне за това
                            П.П На 1.3 са гладки,а на 1,5 са доста изпразнени , на 1,7 8в незнам 1,7 16в има изпразнено само за клапаните.Вие двамата(Лисан и Йордан) кажете за 1,7 8в ,че ми е интересно какви са буталата Благодаря
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #15
                              имам Алфа 146 1.6 16в т.с.

                              изкам да попитам изроних зъби на агренажния ремак.Като взех да палия и изчатка после видях че е превартял доло на коляновия вал.Дали е ударила клапани? И защо няма белези на валовете някой може ли да каже? [/list][/list][/code][/quote][/b]

                              Comment

                              Working...
                              X